Gud va kul

Asså jag måste bara berätta vad som hände på rasten, liksom jag bahh dooog. Jag denis och kevin jäveln gick till innova och så såg jag att både denis o kevin köpte varsin pucko och dem är ju puckon hahhahahah! jag tyckte ba att de var så komiskt *ler* och så måste jag bara berätta om söta aladdin igen han bah kom o va sådära söt innova (döööööör) men då var denis så taskig emot honom och sa att han hatade aladdin, men han var så söt.   Nu när vi kom in till lektionen så var aladdin,charbel,aram och haider så jätteroliga jag bara dooooooog ännu mera asså dem bah hoppade på anton som om han vore någon kastrull assåå gaaaaah Kramis

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA ! jag dööör :)

2009-04-28 @ 14:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0