Ohh maaaj gaaad

Tjingeling! jag bara mååååååste berätta om vad jag har upplevt idag, dagen började precis som igår jag stod o vänta på bussen så kom min bosniska vän denis och kinesen hoa dit, det var så rooolit, Vi åkte buss till stan och ja baaah oooommmg liksom örebro stad <3 kan de bli bättre.. men iaf i skolan har jag haft programmering det var jete kul, många berätta för mej att dem verkligen gillade min blågg för den är så jette best beeeest! :) jag blir så lycklig *ler* när vi hade rast så kom risberska skolans dansgrupp hit och uppträde jag baaahh dooog, det var så många tjejer jag blev helt till mej (tullängsskolan är blääää 97% killar) och nu när jag såg att dessa tjejor var här så var ja baaaara tvuuuungen o presentera mej. Jag baah liksom heeeeeej och dem baaa heeeeeej och jag baaahh gick nu sitter jag i innova med kevin haaantersch o väntar på att skoldagen ska ta slut.... puss o kjam vi kanske är på stan

Kommentarer
Postat av: Lars Ramström (charlie's pappa)

Vi måste verkligen ta en bärs på edessa imorgon alltså, så mycket o catcha up with.

2009-04-29 @ 13:02:55
Postat av: Lars-Erik-Gunnar-Göte Katrulldotter

Dagens ungdommar asså....

2009-04-29 @ 13:43:49
Postat av: Elof Malmberg

Sorlig typ där, som ska till edessa på valborg vad mer kan man säga..

2009-04-29 @ 13:47:43
Postat av: Kevvan

2009-04-29 @ 13:50:00
Postat av: Kevvan

Shooo äre freddaN mannen som hör med arslet, annars då soft lr, asssåå guuuuuud vad bra dom som dansade var, inte ofta tullängsskolan för kvinnligt besök så där ler

2009-04-29 @ 13:52:21
Postat av: Mimmi ' <3

Jag är ditt största faaan FREDDY!

snälllla snälllla berätta mer om dina kompisar.. Dom låter SÅÅÅÅ intressanta! jag vill hälsa till min mormor som också! PUSS MORMOR! <333 många kramar till dig HAHAHAH

2009-04-29 @ 22:29:40
URL: http://mimmihatula.blogg.se/
Postat av: Björn Andersson

bror , när tjejerna kom in ja ba blev varm liksom alla var heta. jag fick som sagt hjärt attack bla för att tjejerna var för söta .. keeep it up med bloggen freddan (bloggarn)

2009-05-03 @ 20:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0