Chaaa chaaa

Hallojsan bloggen, assååh nuu måste jaa baaah berättaa va jag har gjort idagggh liksom ;D, liksom dagen kunde inte börja bättre än vad den gjorde hihi *ler*. Jag baaah hade sovit hur underbart som helst, tänk er känslan o vinna en miljon kronor ungefär så kan man beskriva hur underbaart jag hade sovvvviiit ;) Äsch nu struntar vi i det hihiihi, iaf så gick jag till busssseeen, o deeen va inte LIIIITE proppfull höhö, ja kan ju dra en liten vits, vad är det som är lila utanpå men svart inuti? 14 bussen hihhiihhihiihih, ahja iaf så stod jag på bussen o åkte mot staaaan och jag kände mej gaaanska tjockig idag hihihi så jag åkte bussen enda till järntorget ;) alla som är nått åker dit! och där ifrån tog jag min bästaste buss nummer 11 emot adolfsberg. När jag klev på bussen så kände jag stanken utav brunkräms fjååårtizar, stanken var verkligen outhärdlig, jag trodde att min tid var kommen. Ooohh maaaaj gaaaad liksom! vart är dagens samhälle påväg :O? härnäst ska dem väll bada i brunkräm usch o fy ! Ni puckos som inte vet vad fjååårtizar är här kommer lite fakta:

Fakta om fjortisar (homo sapiens fjorticus)

Beteckning på en individ som lider av mental omogenhet. Har alltså inget att göra med ålder eller utseende.

Fjortisen (homo sapiens fjorticus) är ett flocklevande djur som ofta syns kring McDonalds och ibland även vid Sibyllagrillar, i stora horder. Hanarna känns igen på sitt tuppliknande läte och rödprickiga ansikte. Honorna känns igen på sina översminkade, konstgjorda utseenden och rosa stringtrosor som hänger strax under armhålorna. Bärandet av byxor i barnstorlekar är nästan ett krav för att få titulera sig fjortis.

Fjortisen kan upplevas som ett mycket störande djur då de under sin vandring genom samhället ofta utstöter höga parningsläten.

Dessa djur har ökat markant på senare tid vilket har lett till en het diskussion om det är möjligt att börja skjuta av delar av populationen för att förhindra ytterligare spridning.

I försök har större delar av populationen placerats i en skola som dessa fjortisar uppfattar som ett mentalsjukhus, vilket resulterat i att ett flertal av dem periodvis klarar av att uppföra sig otroligt likt riktiga människor.

Aftonbladet har gjort en undersökning på vad fjortisar gillar mest. Här är resultatet:
  • Smink
  • Märkeskläder
  • Killar
  • Tjejer


Hoppas ni nu fått enn liksom uppfaaattning om vaad jag meenar för individer ;)

Iaf så kom ja fram till tullängsskolan efter en väldigt plågsam ~10 mins hihihi :D:D:D och när portarna på bussen slogs upp så kastade jag mig ut och toooog liksssom AAAS många djupa andetag och kände mig liksom för ett ögonblick som att jag var fri som en fååågel hihihi. Iaaaf, skooolan var paaaaain in ass liksom, jah ba stod inte ut ohh 8 timmar i skolan är verkliiigen inget o see fram emot hihihi men jag klaraaade mig mirakalöst :D nnuuu ska jag dricka en termos grönt te med mina vänninoor hihih, nuu har jaaag verkligen bråttåm liksååm, nii får ha det fint fint bloggläsare mee <3 uuuu pussspuss


Dagens citat "Fjortisar är som kanintofflor, sköna o sätta på men inget man går på stan med!" - Filip Lohman


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är en fjortis.

2010-02-02 @ 18:33:02
Postat av: Lisa

Jag har också råkat ut för såna :(

2010-03-29 @ 21:53:32
URL: http://lisaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0